exam !

hari nie pagi pagi lagi dah gile . HAHA ! semua salah pengawas yang pegi tahan kitorang sebab lambat masuk perhimpunan . semua saspen je . Nad pulak asyik cakap "benda aku pertama kali kena tahan kot" . pastu yang aku pulak asyik cakap "lambat berape minit pun nak kecoh" . HAHA! yang paling kesian Fatin la . sebab kitorang mengadu semua kat dia . tension je dia . pastu nampak pulak Ustaz Aziz . dia pandang semacam je kat kitorang . lagi la buat saspen . pastu Cikgu Johan suruh kitorang jalan . ingat kena pegi bilik disiplin . rupanya tak de benda pun . sengal je . semua gelak gelak je . HAHA !

masuk kelas sedia untuk ambil paper sains . pasai gile . jawab pun entah apa apa entah .
hari ni tak de cerita apa apa pun pasal budak tu . kitorang pun dah tak tegur sangat . maybe tak de benda nak cakap kot . entah la . aku pun dah tak kisah sangat dah . memang la aku suka dia . tapi kalau perangai dia macam tu maybe kitorang elok kawan dari ada hubungan yang jauh  *wah ! ayat tak boleh bla*  HAHA! yang penting aku dah bunga2 cinta kat someone . sorang je yang tau siapa someone tu . iaitu orang yang aku paling percaya . hak3 ♥

No comments:

fly high !