happy kot :)

pagi pagi lagi aku dah kabut . bangun jap . tengok jam pukul 5 lebih . tengok mak belum kejut kejut lagi . so sambung tidur balik . HAHA! sengal kan ? pastu aku dengar pintu bilik terbukak . mak masuk and kejutkan aku yang sememangnya malas gila nak bangun . terus usha jam handphone . mak ai ! dah pukul 5.30 kot . mandi dah la bapak lama . belum tambah bersolek lagi . HAHA! dengan kabutnya aku terus siap . van pun sampai and terus pegi sekolah . sampai sekolah . tengok iqa tengah menunggu . pastu duduk sampai cukup orang baru naik tapak perhimpunan . masuk kelas dah start bosan . dah la tak exam . dengan ramai budak tak datang . adoyai . bosan . bosan . bosan .

ari ni bukan habis setakat tu je . bila malam kitorang ada tusyen macam biase . hee :D. datang dah la lambat . time tu la ada orang nak sewa kereta . nasib baik Fatin dengan Mija belum naik lagi *padahal memang dah suruh diorang tunggu :D* . HAHA! pastu Myra pun sampai . tak padan dah pukul 8 lebih . kitorang sempat lagi merayau pegi kedai bangla . beli gula2 la air la . semua Fatin yang belanja . thnx Fatin . sayang kau ! pastu Myra dengan Mija dah mula la malas pegi tusyen . tapi aku dengan Fatin masuk juga . bila masuk bapak la ramai . full gila . terpaksa berpisah dengan Fatin . Fatin duduk sebelah Asyraf . aku duduk sebelah _ _ _h_ . HAHA! dah start bunga2 cinta dah . HAHA! siap laga laga kaki lagi . pastu ada orang gaduh . siapa lagi Azri dengan sorang budak beranang ni la . punca dia pasal pandang pandang je . sengal . macam budak budak . kitorang pun dapat la tengok show free . HAHA! dah la gaduh dekat dengan aku . Wan dengan Fatin terus suruh aku duduk depan . pastu Azri tu pun balik . Fatin dengan Wan boleh lak main misscall misscall Munir dengan Krain . dah la guna handphone aku . hish. bila sampai rumah abah ajak pegi makan . tengok2 jumpa Wan lagi . sengal . ~the end~

No comments:

fly high !