eiffle.....i'm in love

tajuk post aku kali ni berkenaan dengan cerita indonesia . ye ye indonesia . kenape ? ade masalah ? kalau takk minat terserah korang laa . ade aku kisah ke ? wahahahahahaha *emo lak haiissshhh*

cerita dia sumpah sweet & best sangat . thanks to FATIN coz sarankan aku tengok cerita ni *tak de la sarankan sangat* . sebenarnye bosan je . yelah . tengah chat dengan dia je memanjang asyik tengah tengok cerita ni . yang paling bestnye . ade time aku nak offline FACEBOOK , dan dan dia pun nak offline . semata mata nak tengok cite ni . huh ! tapi kan tapi kan , kau kire baik jugak la sebab nak jugak teman kan aku chat malam tadi . hehe . bagus bagus bagus . kawan yang baikkkkkk banget ! tapi kan tapi kan , cite ni dah lame sebenarnye . tapi baru sekarang aku tau cite ni best . HAHA !

anyway Aten, aku dah habis tengok cite ni . HAHA ! kalau ade cite best lagi bagitau aku tau :)



cite ni diadaptasi dari novel :)


No comments:

fly high !