Sepang River Cruise

korang tau tak Sepang River Cruise tu kat mane ? mesti tak kan ? kat Bagan Lalang la sayang sayang ku semua . dekat dekat dengan Hotel Gold Cost . best betul tempat dia . mase kat sane aku naik pisang . tau tak pisang tu ape ? bukan pisang makan tau . kalau pisang makan tu macam mane pulak nak naik kan . HAHA ! pisang tu banana yang selalu ade kat tepi pantai tu . kalau tak tau jugak , pandai pandai la korang cari ye . hehe . laju betul pakcik tu bawak . sampai jatuh tersungkur aku . sakit giler bibir . nasib baik tak pecah bibir aku . best sangat sangat la .

pastu kat sane pun aku ade kawan . arep , ieja , amer , balqis . arep , amer dengan balqis tu adik beradik . sumpah diorang semua lawak lawak . especially amer . perangai entah ape ape . HAHA ! ieja tu pulak tomboy . tapi dia baik je . diorang ni still sekolah . tapi best la kawan dengan diorang .

kat situ jugak , aku ade jumpe sorang budak ni . dari jauh muke dia sebijik Incik Elmo . tapi dia form 2 . dia 1 kelas dengan ieja . name dia Fadli kot . lebih kurang la . hehe . lepas jugak la rindu aku kat Incik Elmo .

sorry la korang . tak de gambar lak nak post . kalau nak tengok nanti tengok la kat facebook aku ye . semua aku dh letak kat situ . sayang korang ♥

No comments:

fly high !