Time To Blog :)

lama kan aku tak tulis blog . agak agak berapa minggu erk ? hurm , tak terkira lak aku . tapi lama la jugak . dah bersawang dah blog aku ni . hehe :D . semuanya sebab ketidaksihatan komputer yang terpaksa di hantar ke hospital untuk di rawat * wah ! ayat tak boleh go * . tapi aku still boleh online facebook or twitter kejap kejap kat komputer abang , kakak and ayah aku . juz tak ada masa nak update blog je . tak biasa la nak update blog kat laptop orang . macam tak de feel . hee :D .

okay okay , sepanjang ketiadaan komputer kan , bukannya ade pun cerita best . juz semalam ( rabu 18 may 2011 ) je my bestfriends pergi sambung belajar . congrate Fatin  Syakira HamzahSiti Zuliana Zakkariya . diorang dah sambung belajar kat Perak dah . hope korang berjaya capai impian korang okey . jangan lupa diri dah la . ingat family & kawan kawan korang ni . sayang korang sangat sangat .

i will miss you

No comments:

fly high !