#2 bile perempuan bercerita pasal . . .

sambungan dari cite aku semalam . korang mesti dah tau kan . ye ! Malaysia tak layak untuk pusingan seterusnye dengan hanya mendapat agregat 6 - 4 T_T . kecewa ? of course la . sape tak kecewa kan . tapi nak buat macam mane . tak de rezeki kita *ayat drama petang petang . HAHA !* . tapi sekurang kurangnye pemain Malaysia tak 'berlakon' kat tengah padang . ingat teater agaknye . kelakar tengok goal keeper pun kena kad kuning . padan muke . nak sangat berlakon kan . amek kau ! HAHA !

tapi semalam bagus la Khairul Fahmi Che Mat (Apex) . dia dapat tepis bola daripada masuk gawang *betul la nama dia gawang kan ?* . cuma ade 1 je terbolos . adesss --' .

ape ape pun Singapura memang pandai 'berlakon' semalam . salute la dengan diorang . huh !

Harimau Malaya ! cuba lagi akan datang :)

4 comments:

Putra-Mas said...

Aaron Aziz pelakon dari Singapura...

Mira (: said...

@Putra-Mas

HAHA ! sbb tu la tu . HAHA !

Ratu Lissa said...

ha'ah kan? pandai betul singapura a.k.a singa-pondan tu belakon..sikit2 sakit..

Mira (: said...

@Ratu Lissa

tau takpe . geram tgk . hish !

fly high !