grrrrr !

assalamualaikum :)

' aku tau la mendobi tu pun keje aku . memang aku kena basuh baju kau sorang je la kan . ek eleh . banyak lagi kot baju aku nak basuh . kau ingat kau sorang je ke yang bayar duit dobi tu . kalau nak cepat hantar la awal-2 . dah tu aku dah siap kan kau ucap thanks or senyum sikit boleh kan . ni tak . membebel je lebih . tayah nak kerek sangat la . bajet je kau '

okay-2 . atas ni luahan hati yang Mira rase nak cakap kat mamat yang bajet itu . kalau korang ade kat tempat Mira pun mesti korang akan cakap bende same . cube la buat baik sikit sekali sekala . Mira tau la dia memang rapat dengan kakak sebelum Mira keje kat situ . tapi kakak tu dah pindah . terima je la orang baru . orang lain relax je kot . Mira rase Mira tak kan ngam langsung dengan dia . mamat sombong , berlagak , kerek ! huh ! 


grrrrr !

No comments:

fly high !