Retweet / Tweet

hari ni first time twitter buat aku happy giler giler . tak pernah aku rasa happy ade twitter ni . HAHA ! ayat agak tak boleh go kan ? * aku sendiri rasa macam tu * . HAHA ! hari ni aku test la tulis kat twitter aku kan . aku tulis ' selamat tinggal - zizanrajalawak ft dinanadzir no 1 carta era . tahniah ! ' tanpa mengharapkan apa apa . aku pun buat kerja aku macam biasa *main game la* . tetiba aku nampak ade ' 1 new tweet ' kat timeline aku . so , aku pun tekan la kan . tak kan nak biar je . tengok tengok . jeng jeng jeng ! Zizan retweet status aku tadi . mula tu tak percaya la kan . tak pernah pernah pun orang main retweet retweet dengan aku ni . walaupun tak berapa faham sangat la retweet tu apa kan . tapi aku happy giler la hari ni . HAHA !  korang nak tengok bukti ke
haaaaaa .tengok la kat sini ↓


tengok kat tweet dia yang ke dua tu . kalau tak jelas tekan la gambar tu . ada nama sapa ? haaa . aku kan ? HAHA ! kan betul . tu la korang . tak percaya cakap aku . hee :D . mesti korang nak cakap ' alah , retweet je pong . bukan tweet . ' kan kan kan . alah bagi aku tak kisah la retweet ke tweet ke . tak penting pun . janji dia tahu aku tulis tu untuk dia . HAHA !

No comments:

fly high !