Bangga

bangga sangat dengan persembahan Jozan semalam . memang paling best la . tak sia sia usaha diorang . Sepah pun tak kurang hebat jugak semalam . Nabil ? pun dah meningkat jugak persembahan dia semalam daripada minggu lepas . bagus bagus bagus . R2 dengan Jambu pun sama sama hebat . HAHA ! *maaf aku tak pandai komen --'*

semalam ada 2 tugasan . haaaa , untuk tugasan kedua ni aku boleh komen kot . yang menjadi buat lawak dengan menggunakan prop ( barang ) Jozan dengan Sepah . yang lain tu hentam je kot . hee :D

tapi untuk overall . minggu 11 ni paling best la . audience pun bagi respon yang menggalakkan *wah ayat aku ~ sejak bila jadi macam ni --'* . bagus betul la orang Kuantan ni . hee :D . minggu ni pun tak de penyingkiran jugak . minggu depan agak agak korang ada ke tak ye ? hurm , tak tau la kan .

minggu depan Maharaja Lawak akan serang Stadium Tertutup MBJB , Johor Bahru pulak . persembahan diorang yang terakhir sebelum final .

hope sangat Jozan dapat masuk final :)

'selami jiwa , selami akal , selami lautan dalam'

4 comments:

NUR AIN AZMAN said...

Done follow u. eh, shoutbox u prob ke? xnpk pape pon tu ha =.=

Mira (: said...

thnx . yeke ? nnt cek blik :)

She's Gee said...

NABILLLLLLLL LAHHHHHHHH... muehehehe.... =)

Mira (: said...

JOZANNN !!!!!!!!! haha ! :)

fly high !