kau berubah . kenapa ?

sekarang kau dah banyak berubah . aku tak tau la sebab angin tempat kau sekarang ke ape kan . dulu kau oke je . aku suke je bile sembang , msg , chat atau ape je la kan . kite selalu buat macam macam together . aku tak tau la perasaan aku atau kau memang dah berubah . bukan berubah sebab kau tak layan aku . bukan ! kau layan je aku . msg aku . kau ingat lagi kat aku . tapi kau berubah dari segi sikap kau . mungkin kau tak perasan . tapi dari yang kau cite kat aku , tak tau la kenapa aku rase annoying sangat . aku minta maaf la sebab ade rase macam tu . aku tak terase sikit pun dengan kau . bahkan aku happy sebab kau happy tinggal kat sane . aku happy bile kau tak lupekan aku . aku juz sedih je bile aku tengok perangai kau berubah . ade jugak member member aku yang duduk jauh cite macam macam kat aku dan aku layan macam biase je . tapi bile dengan kau ? hurm tak tau la .

 betul kata orang . bile dah dewasa perangai kite boleh berubah . aku mungkin tak kan dapat kau yang dulu . tapi aku doakan kau bahagia dengan hidup kau sekarang :)

entry kali ni tak de warna . sama dengan perasaan aku sekarang

6 comments:

sHima shYma said...

aku ke aku ke... hhehheeheheh

Mira (: said...

@sHima shYma

tak mngkin kau . ahahaha !

Anonymous said...

biasa la tu.........

Mira (: said...

@She's Gee

sdih sgt gee . mira mcm dh tak knl sape die T_T

SchA :) said...

we , aku ke ?? ish ai !! serbe salah nie .

Mira (: said...

@SchA :)

haha ! kau relax je bole tak . jgn la trase . hehe :D

fly high !