Ramadhan :)

hai korang ! mesti sume dah tak sabar nak menyambut bulan ramadhan kan . insyaallah , kita akan menyambutnyeesok kalau diorang nampak anak bulan hari ni . same same la kita tunggu jawapannye malam karang ye . hehe :D .

mira pun tak sabar sangat nak sambut . tahun lepas puasa mesti ingat nak SPM . tapi sekarang ni dah habis sekolah . so lega la sikit . tayah nak fikir fikir pasal SPM lagi . hee :D . 

mira doakan korang korang dan korang puasa penuh tahun ni . bagi yang lelaki WAJIB oke untuk puasa penuh . jangan mengada nak ponteng ponteng puasa . bagi yang perempuan . haaaaaaaaaa , uhuk uhuk . sebab puasa kita awal bulan . so mesti susah kan . tak pe tak pe . memang faham sangat tu . hehe . di bulan ramadhan ni , same same kita tambah pahala kita dengan melakukan kebaikan ok . yang jahat tu insaf insaf la sebelum kita terlambat :)


selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak :)


2 comments:

She's Gee said...

x dpt nak pose penuh tahun nih.. hehe.. ^^

Mira (: said...

@She's Gee

HAHA ! standard la tu gee :)

fly high !