Majlis Berbuka Puasa

mira dapat jemputan ke majlis berbuka puasa . macam tak caye je kan . HAHA ! mira bukan artis pun . sape la yang nak ajak mira pegi buka puasa ni . haaaaa 

#jengjengjeng










yeay ! disebabkan mira baru je daftar masuk Johan FC ( kenapa Johan ? bukan kau minat Zizan ke ? ) . HAHA ! sebab . . . . ade la sebab tertentu . hehe :P

best kan ? tapi malangnye mira tak dapat pegi . waaaaaa T_T . kalau diorang buat dekat sini conform la mira boleh pegi kan . adesss ! tak de rezeki mira nak jumpe 'abang abang' mira ni . maybe next time la kan . hope la T_T . sedih + kecewa sangat sangat . harap diorang semua happy happy kat sane dan majlis berjalan dengan lancar . amin ~ :))

2 comments:

Cik Gee said...

xpe, next session mesti ada ag... huhhu..

Mira (: said...

@Cik Gee

hrap2 la T_T

fly high !