Selamat Hari Raya Blogger :)

selamat hari raya , hari raya , selamat hari lah raya ♪ ♫

lagi berapa hari lagi kita nak sambut bulan Syawal ni . persiapan raya korang macam mane ?
Mira biase biase je . tak kisah la macam mane pun persiapan korang yang penting korang happy :)

tinggal berape hari lagi nak raya ni Mira nak ucapkan la SELAMAT HARI RAYA kat korang semua . Mira minta maaf sekiranya Mira ade tulis atau ape ape la yang membuatkan blogger blogger sekalian (hamboi ! sekalian tu) yang terasa , tersentap hati mak nak , terguris , termarah , terbengang , terkecil hatinye , tercengang , ternganga , terpening , terjatuh dan juga segala jenis ter' la mohon di maafkan tau .

diharap perjalanan korang ke destinasi selamat . pandu cermat jiwa selamat ye :)

haaaa , raya raya jugak . 31 Ogos ni pun kita sambut MERDEKA . so SELAMAT HARI MERDEKA untuk semua rakyat Malaysia :D

1 comment:

Cik Gee said...

slmt hari lebaran n kemerdekaan juge buat miera... molek2 ye raye ni, ingat2 lah org yg tersayang.. ahaksss.. ^^

fly high !