Juara Akademi Fantasia 9

akhirnya habis juga Akademi Fantasia . selama 9 tahun Akademi Fantasia ( AF ) ini diadakan . memang aku akan tengok la kan . bukan minat pun . tapi dah terlanjur tengok dari mula . so , ape salahnya tengok sampai akhir kan . sampai dah tak ingat dah muka muka diorang . kalau jumpa kat mana mana conform tak kenal *tapi yang mana dah tak muncul muncul kat tv tu la* . hee :D .

konsert final AF9 ni menampilkan persembahan juara juara AF yang lepas lepas . Vince , Zahid , Mawi , Faizal , Mila , Stacy , Hafiz kecuali Shahir yang mengalami kecederaan tangan akibat jatuh .

juara yang terakhir dinobat kan ialah Hazama , ke-2 Lena , ke-3 Fina dan ke-4 Azri . akhirnya setelah 5 tahun cuba baru tahun ni Hazama dapat masuk AF . tak sia sia dia sabar . kalau dulu dia masuk mesti dia tak kan jadi juara *memandai je aku kan* .

Hazama ( kawtimm )
JUARA

Lena ( boleh bha kalau kau )
NAIB JOHAN

Fina ( sassu )
TEMPAT KE-3 

Azri ( mantapp ! )
TEMPAT KE-4

5 comments:

She's Gee said...

x layan pon af, dok kt kmpg xde astro... huhuhu... :(

Mira (: said...

hee . tak leh nk wat ape la mcm tu :)

IFA Athirah said...

dh agk ar hazama!ehhe (pdahal dh tau result) http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

syafiqakarim said...

x tengok.
dan
.
.
.
x layan pun.
kahkah

Mira (: said...

tayah lyn . tak best pun . hazama je yg best haha !

fly high !